Fogászat XD

2010.04.30. 00:23

Múlthét pénteken hajnalba arra ébredtem, hogy eszméletlenül fáj a bal felső 6-os fogam. Alig vártam hogy beérjek a StopShop-ba és átmehessek a gyógyszertárba Panadol Extráért. 4et bevettem a nap folyamán, semmit se használt. Fájt a felső és az alsó fogam is, azt hittem megőrülök! :( Minden kórházat, ügyeletet végigtelefonáltam, egy lehetőségem maradt, a Szentkirályi utca...Félve mentem el, viszont nem volt más választásom. Az ügyelet este fél 9-től volt, én 8 előtt odaértem. Telefonon azt mondták negyven egynéhányan vannak előttem, de mikor odaértem, a portás azt monda én vagyok az első. Na, már itt nem stimmelt valami, gondoltam ha már ittvagyok, megvárom. Eljött a fél 9, persze addigra odagyűlt a nyócker színe-java, az aszisztensnő érkezési sorrendbe bekérte a papírokat. Pár perc múlva behívtak, vagyis bemondták egy hangos bemondóba a nevem amiből szinte semmit nem lehetett érteni. Bemegyek, a doki mondta üljek be a székbe és mondjam mi bajom. Mondom fáj a bal-felső 6 és a bal alsó 7-es fogam. Mondta ő csak egyszerre 1 fogat kezel, ez nem kívánságműsor hanem ügyelet. Megnézi a fogamat, mondja felsőt kihúzza, alsóhoz nem ér hozzá, ahhoz majd a fogorvos. Érzéstelenítő be, Zsolti ki. Várok...várok...várok, nézem a Barátok Közt-öt a tv-be, mindkettő rész lemegy, majd ismét behívnak. Mondja doki hogy éles fájdalmat nem érezhetek, ha mégis, jelezzem. Elkezdi mozgatni a fogam, azonnal jeleztem. Kapok mégegy szurit, kimegyek. Majdnem kiürül a váró mire ismét behívnak. Aszisztens lefogja a fejem, doki baszogatja a fogam, én nyivákolok hogy fáj bazmeg. Fogótvált...Mondja nem jön ki, lecsúszik a fogó a fogamról. Mondja az aszisztensnek adjon beutalót a szájsebészetre, ki kell vésni. Mi???? Ki kell vésni, nem tudja kihúzni. Fogam vérzik, darabokat szedek ki a számból, mondom dokinak próbálja meg mégegyszer. Mondja nem. Hátramegyek utána, látom eszik. Fasza...Mondom húzza ki de kurva gyorsan, ha egy vékony, gyulladt felsőkarú nő ki tudta húzni, ön is ki fogja tudni. Mondja nem. Összevesztünk. Aszisztens kezembenyomja a beutalót és a Cataflam receptet. Hétfőn várnak a szájsebészeten. Mondom a nagy faszt! Éjszakát végigsírtam. Este még gyorsba kerestem egy magán fogorvost, találtam egy hétvégi ügyeletes magánklinikát. Szomat reggel felhívom őket, mondják 12-re mehetek. Odamegyek, otthonias környezet, bájos aszisztensek és dokik, rajtuk legalább látszott hogy segíteni akarnak, nem úgy mint a Szentkirályiba...na ennyit a magyar egészségügyről! Szentkirályiba bekaphatják a f@szomat! Keresztbe...csak azt nem tudom minek fizetek TB-t!?!?!? Na mindegy. Dokinő megnéz, kapok érzéstelenítőt, semmit se éreztem, pedig 2 helyre is szúrt. Semmit!!! Utána csináltak 2 röntgenfelvételt a fogamról meg a teljes fogsoromról digitálisan! :) Tök fain cuccok ezek, fazsa kis laptopon láttam mindent :D Váróba ingyen nethasználat, 2 LCD tv, amin fasza kis filmek mennek...Behív a doktornő, mondja ad mégegy érzéstelenítőt. Pár percet még vártam, ismét behívott. Felbontja a fogót (felbontja - tehát egyszer használatos!!! ez már alapból megnyerő számomra!!!) Aszisztens fogja fejem, dokinő fogamat pesztrálja. Mondja nagyon szoros a fogsorom, nyugodjak meg, addig nem megyek el, amíg ki nem szedi! Sírok a fájdalomtól már, nem akar kijönni. Vizes törölközővel borogatnak, kapok mégegy érzéstelenítőt. Közel 45 percnyi szenvedés után kijön a fogam, a 3 gyökérből az egyik beletört. :'( Gyökérfogóval megpróbálja kiszedni, de mondja nem akarja felnyomni az arcüregembe, inkább hagyja. Ellátják a sebet ahogy kell. Szájsebészt felhívják telefonon (ez szombaton volt, tehát azért érzi mindenki a törődést!?!?) Mindent megtettek értem!!! MINDENT!!! Szájsebész mondja, kapjak antibiotikumot, hétfőn menjek vissza. Egyeztetünk időpontot, hazamegyek. Napi 3 Cataflame-tól nem érzek fájdalmat, antibiotikumot szedem, napi 4-et. Hétfőn megyek vissza, szájsebész megnézi, mondja úristen. Na, itt már tudtam nem lesz egy könnyű menet megint. Aszisztens nyugtatgat. Kapok 2 érzéstelenítőt, bal szemem be se tudom csukni. Ínyemet felvágják, gyökeret elkezdi vakargatni, majd megőrülök a fájdalomtól. Mondja hagyjuk, nem kínoz, gyulladt gennyes az egész cucc, szedjem a gyógyszereket, menjek vissza jövőhéten. Gyógyszereket megveszem ott, időpontot egyeztetünk, Május 5-e 10óra. Már előre fosok a szerdától!!! :'((((( Majd megírom hogy mi volt! Szorítsatok nekem! Pls...naon egyedül vagyok :'( Jólesne most valaki társasága....nagyon jólesne...

A bejegyzés trackback címe:

https://zsoltika21.blog.hu/api/trackback/id/tr151963316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

silence28 2010.11.16. 10:05:50

mekkora szopás :)
vidéken pont beleszaladtam egy ritka modortalan, de profi fogorvosba, soha fájdalmat nem okoztott(fizikait) :)))
mindig tudtam h szopás pesten élni :P
süti beállítások módosítása